Hoidamme jäsenten edunvalvontaa yhdistyksemme alueella !

Puheenjohtajan mietteitä

Kevättä kohden mennään

Kalenterin mukaan olemme siirtymässä kevääseen kun maaliskuu alkaa. Olemme saaneet nauttia kunnon talvesta lumen ja pakkasen keskellä. Tässä rannikollakin on maisemat olleet kuin lapissa konsanaan.

Yhdistyksemme kokousti toisen kerran tälle vuodelle ja mukana oli myös uusia henkilöitä; olemme saaneet työpaikoille uusia aktiiveja ja pääluottamusmiehiä. He ovat tärkeitä sekä henkilöstön että työnantajan ja yhteistoiminnan kannalta. Hallituksen kokouksessa kuulimme katsauksen siitä miten eri työpaikoilla menee ja haasteita riittää niin hyvinvointialueilla kuin ihan peruskunnissakin. Yhteiseen toimintaan ja edunvalvonnan lisäksi on paljon on ideoita ja ajatuksia vuoden varrelle, tapahtumia, retkiä ja kaikkea yhteistä tekemistä. Katsotaan miten vuosi menee ja mitä saadaan toteutumaan. Mutta pää-asia on mukavat yhteiset suunnitelmat ja tekemisen meininki eri tahoilla. Siitä saamme voimia myös niiden vaikeimpien asioiden hoitamiseen.

Työpaikka käyntejä eri työpaikoilla on myös tehty tämän viikon aikana ja tavattu jäseniä laajalla rintamalla.

Näillä mietteillä tänään !

Hanna Nikupaavo

Puheenjohtaja

Jokilaaksojen Jyty ry toimii jäseneten edunvalvojana ja yhteisten asioiden hoitajana työpaikoilla. Huolehdimme työntekijöiden oikeuksista ja mahdollisuuksista eri tilanteissa, tiedotamme työsuhteen ehdoista ja neuvottelemme teidän puolestanne paikallisella tasolla valtakunnallisen Ammattiliitto Jytyn alaisuudessa.  Verkostoidumme, huolehdimme jäsenten hyvinvoinnista  ja kokoamme jäseniä yhteen myös vapaa-ajalla erilaisissa tapahtumissa ja yhteisissä jutuissa.

Näillä uudistetuilla sivuilla pyrimme pitämään tiedot ajantasalla ja näkyvillä niin että tieto saavuttaa helposti ja nopeasti jokaisen jäsenen.

Liiton ajankohtaiset tiedotteet