AJANKOHTAISIA TAPAHTUMIA

Auliksen muistaminen aktiiviuran päätteeksi.
Pohjois-Suomen liittovaltuutetut kaudelle 2017 - 2020

Jäsenillä mahdollisuus käydä kesäteatterissa yhdistyksen tuella

Elorieha Jytyä Hiekoilla La 24.8.2019 on tapahtumapäivä jäsenille perheineen Särkkien alueella. Päivän voi rakentaa oman mielen mukaan ja tekemistä riittää ja löytyy kaikille.

Jyty Kalajoki ry:n messupäivä 5.10.2019 Teatteritalolla

Konserttimatka Helsinkiin pikkujouluhengessä 15.-17.11.2019

Jytyn Mega risteily 3.-5.5.2019

Yhdistyksen reissu Pärnuun 14.-17.6.2019. Majotus Estonia Resort Spa hotellissa. Ohjelmaa kehitellään lähtijoiden toiveiden mukaan isompiin tai pienempiin ryhmiin; Muesokierroksia, melontaretki, yhteiset ruokailut ym.

Yhdistyksen kevätkokous 25.4.2019 Oulaisissa

TOIVEET VUODELLE 2019

Tällä hetkellä ei ole kyselyä käynnissä.

Jytyläistä iloista yhdessä oloa muutaman vuoden takaa.
NIce Run ja Hyvinvointimessut, mukana myös Jyty Kalajoki ry
Rukaseminaari 2016
Illanviettäjiä meriheinässä

Jäsenilta kaupungintalolla Kalajoella Ke. 8.2.2017 klo 17.30 alkaen. Klo 18.30 alkaen Ohjelmassa Mari Paavolan alustus aiheesta Stressin hallinta ja lopuksi Naurujoogaa.

Matka Helsinkiin 24.-26.2.2017. Majoitus Sokoshotelli Albertissa. Oopperaan varattu lippuja la 25.2.17 klo 19.00 esitykseen Sevillan parturi. Matkapaketin hinta ( sis. majoituksen ja kyydit) on jäseniltä 130.00 € ja muilta 150.00 €. Oopperalipunhinta 50.00 € Ilmoittautumisia odotellaan 3.2.2017 mennessä

Tallinnan matka 29.4.- 1.5.2017. Majoitus Tallink City hotellissa. Oopperaan on varattu lippuja kahteenkin eri esitykseen ja niiden osalta varaukset pitää vahvistaa 9.3.2017 mennessä. Matkapaketin hinta ( sis. bussi-ja laivamatkat sekä majoituksen) 210 € / hlö ja jäsenet 160.00 € / hlö . Lisäksi oopperaliput sekä mahdolliset ruokailut.

Yhdistyksen syyskokous ja jouluateria Torstaina 1.12.2016 klo 18.30 alkaen Ravintola Pihvituvalla Kalajoella. Tervetuloa!.

Luottamusmiesvaalit työpaikoilla. Luottamusmiehet valitaan kaudelle 2017  2018.

Teatterimatka Ouluun 3.9.2016 esitykseen Taivaslaulu.

Matka Karaokekarnevaaleille Kuusamoon Rukalle 30.9.-2.10.2016.