AJANKOHTAISIA TAPAHTUMIA

Ystävänpäivä ja Hiihtolomakahvit tiedotteen mukaisissa kohteissa yhdistyksen alueella! Herkuttele yksin tai kaverin kanssa. Tämä etu on voimassa ajalla 14.2.-10.3.2024!

Kädentaito- ja Hyvinvointimessut 6.4.2024 Jyväskylässä

Tehdään päivän retki Jyväskylään; käydään messuilla ja Pandan tehtaalla. Matkan hinta 40 € ja jäsenet 20 €; sis. messulipun ja bussimatkan.

Tallinnan matka 9.-11.5.2024

Majoitusta on varattu Hestia Seaport hotellista ja lisäksi varalle myös CityBox Center hotellista. Molemmat hotellit lähellä satamaa ja vanhaa kaupunkia. Matkan hinta 290 €; sis. Bussi- ja laivamatkat sekä majoituksen 2 vrk aamiaisella. Lisämaksusta yhteinen ateria sekä mahdollisuus opastettuun kierrokseen Kadriorgin puistossa!!

Tangomarkkinat 40 v juhlakonsertti

Lähdetään iltapäivän / Illan retkelle Seinäjoelle pe 12.7.24. Käydään konsertissa ja syömässä ja ajellaan iltayöstä takaisin kotiin.

Kesäretki Tarttoon 18.-21.7.2024

Tartto on Euroopan kulttuuripääkaupunki 2024 ja mahdollisuus on monenlaiseen ohjelmaan. Majoitus on varattu keskustasta Hotelli Sohosta. Matkapaketin hinta on 340 €; sis. majoituksen 3 yötä, aamiaiset sekä bussi- ja laivamatkat.

Jytyn syyspäivät Lappeenrannassa syyskuussa

Iskelmägaala 16.2.24 Tampereella

Gaalaan on varattu lippuja ja varausten vahvistaminen pitää tehdä 12.1.24 mennessä. Majoitus on varattuna Holiday Inn hotellista ajalle 16.-18.2.24.

Syyskokous ja jouluateria To 30.11.23  klo 18.00 Linnakalliolla Alavieskassa

Matka Joulutorille Tallinnaan 1.-3.12.2023

Matkan hinta 290€ ( jäsenet 250 €) sis. bussi- ja laivamatkat sekä majoituksen Tallink City hotellissa 2 hengen huoneessa + aamiaisen!

Jytyläistä iloista yhdessä oloa muutaman vuoden takaa.
NIce Run ja Hyvinvointimessut, mukana myös Jyty Kalajoki ry
Rukaseminaari 2016